Monday 16 June 2014

World Cup

// 我都有睇波and 識睇波架~ 四年一次, 平時不會睇的

// 我看的第一場, 澳洲凌晨五點, 巴西對克羅地亞

// 家裡沒有電視的關係, 只能看online streaming...

// 但, lag 到爆! 看了半場忍受不了, 瞓覺去

//  第二場, 澳洲凌晨五點, 西班牙對荷蘭

// 今次不想看半場放棄, 很努力的找了一個極低清版的online streaming, 完全不會斷下斷下了, 不過lag 6-7 分鐘

// 為什麼我會知道lag 多久?

// 因為呢, 自己一個人睇波有多悶呢, 所以一直跟好友仔OO WeChat... 直至廿七分鐘入第一球波, OO 一直「賽評」而我完全唔知佢講乜, 就知道我的streaming 依然是lag 到爆了

// 然後那幾球波, OO 一直wow wow wow 搞到我好似先知咁。被我警告了的OO 之後不敢wow, 要等我lag 6-7分鐘才開以一齊「賽評」

// 唉... OO 真係可憐豬, 要等咁耐先可以爆粗:「個龍門出黎托咩!」(定係我講既呢? 忘了~)

// 這場西班牙對荷蘭真係... 十分驚喜

// 今晚(我看的)第三場, 澳洲凌晨兩點, 德國對葡萄牙

// 希望找到一個極低清版的online streaming 又不會lag 就好啦...


P.S. 我真係好懶惰啊~~~~ 其實有好多好多想寫的, 但真係好懶惰... x_x"

4 comments:

winsomesome said...

Same here, 我積積埋埋打左10幾個DRAFT都未寫好呀....

vivilambie said...

winsome, 你果啲melbourne travel 丫嘛, 仲有greece 黎緊... 嘿嘿

winsomesome said...

其實...仲有馬來西亞未打過...哈哈
除此之外仲有1打平時出去食飯嗰d同埋自已煮飯仔...同埋一堆敗家/開箱文咁者。

有冇野你想睇先比d motivation我打快d啦xd

vivilambie said...

winsome, 投煮飯仔and 開箱一票, but 最好打快啲啦... 我都有一篇鞋既開箱黎緊架啦.