Monday 9 June 2014

{ 開箱 } Farragamo Handbag and Prada Wallet

  

// 很少寫所謂的開箱文, 懶...

// 除非那物品令我十分喜歡吧, 就像今次的Farragamo 包包和Prada 銀包

// 上個月(? 忘了, 我不想記住...) 買了Farragamo 的桃紅色包包, 之前也有在blog post 過官方照片

// 最近開始用新包包了~ 朋友看到都說很美, 完全是我的顏色~~~~

(其實我的氣場應該是粉紅色吧? 跟這班朋友見面常常穿黑灰的說, 為什麼他們會說我是粉紅色呢?)

// 我也很喜歡這新包包~~~~~~~ 很開心啊~~~~~




// 但是呢, 這包包有點細小... 只能放一個銀包, 一包薄面紙, 一支潤唇膏, 一支唇膏... that's it! 電話還要放到外套的口袋裡

// 我正在用的銀包, 粉藍色的, 跟桃紅色的包包完全不配!

// 於是, 想買粉紅色的銀包

// 很合理的原因~

// 「古怪」顏色的銀包, 第一時間想到Prada, 於是趁午飯時間去看看

// 不出所料~ 有很多「古怪」顏色啊! 單是粉紅色已經有三種了

// 左看右看, 季節限定的Strawberry Pink 拿上手很可愛, 但帶橙調的粉紅色好像不配我的桃紅色包包; 那看桃紅色的, 但那桃紅色的光暗度偏灰, 也不配我的桃紅色包包; 那剩下來的季節限定Orchid Pink, 看來色調跟亮度都與我的桃紅色包包配合完美

// 想想想, 想了一兩天, 週末還拉了Ms. A 去幫眼, 當然最後終於買了Orchid Pink 啦~




// 很開心啊~ 拿著銀包出店門的時候一直跟Ms. A 說很開心很開心~ 說了一整天~~~~~

// 第二天立刻把它們配在一起用了~ 兩隻粉紅色配在一起真的很~ 好~ 看~ 啊~

// 你地話係唔係呢~~~~~ hehe




10 comments:

S said...

我都用你哩個prada wallet,不過我係米色,用左幾年,我都想轉第2隻色~HAHA~...你哩隻粉紅色真係好靚~

vivilambie said...

S, 佢今季仲有個粉藍色都好靚呀, 有燒到我!

PP said...

Vivi ! Thanks for ur email and happy to see ur words again !! 諗起當初search到你個blog 到宜家,由完全陌生人到宜家變成一個好似好熟你嘅陌生人咁,覺得都算係緣份^_^
4年前左右,我都好似你咁為咗自己鐘意嘅人變得完全失去自我,為咗住係sydney嘅前男友,自己諗盡辦法試圖揾途徑去澳洲生活,係yahoo search "澳洲生活",係咁多個results 裡面就link 到去你個blog ,繼而開始日日淪你啲日記,對於想去澳洲嘅朋友,你個blog絕對係內容豐富,我當時不知獲益幾多!雖然最終我個澳洲生活夢破碎,不過睇你個blog已經成為咗習慣,加上自己都試過係日本生活一段時間,好多慳儉習慣,煮食心得都好有同感,當然,你比我叻好多喇(^∇^)
新blog新開始,要向前看,唔好再諗返以前喇!老土啲講句The best is yet to come,前面一定有你要嘅嘢,一定等緊你架!唔好再胡思亂想~有時睇到都登你心傷~
要錫自己多多多啲(´・Д・)」
長氣咗少少,唔好意思~

vivilambie said...

PP, 唔長氣呀, 多謝你既鼓勵~

雖然只係見到你地網友仔啲留言, 但我都覺得你地係我既frd 架! 真係架, 三唔識七都睇我自言自語仲會間唔時撐我>_<

你好勁, 咁都記得點開始睇我既blog!! 而家澳洲生活好悶啊... 所以都冇咩點寫... 又懶喎個人, 都好少攞相機出去... but 開左新blog 希望可以寫多啲, 等自已鐘意新blog 多啲就唔會想返去舊blog 寫啦~

你間唔時要留下言呀, 而家呢度好小圈子, 靠你地啦! 我鐘意你地同我傾偈架!

Anonymous said...

I love the color and style...Good pick vivi...

Hey upload "look of the day" ar..

New Yorker

winsomesome said...

嗚呀 好靚!!!
Melbourne邊度有prada shop? 之前行開都好似唔見咁既...:o

另外!!! Marais開左喺bourke street呀
有celine同givenchy!!! 燒死我好了~~~~

vivilambie said...

winsome, Prada 喺100 Collins Street 呀, Chanel 同Hermes 都搬左去附近。Hermes 喺正Prada 隔離, Chanel 好靚架, 喺一幢heritage 裡面, 都可以去睇下~~ (呢啲shop 全部都喺你鐘意果間culumus 附近呀~)

Unknown said...

Soooooo~靚~~~~兩樣我都好愛捏~~~完全燒到我!
vivi,新blog新開始!嗯嗯!@@加油!

vivilambie said...

wa haha Cathy, 兩個都係澳洲最後一個~ Sales 姐姐講既, 唔知佢有冇呃我.

vivilambie said...

wa haha Cathy, 兩個都係澳洲最後一個~ Sales 姐姐講既, 唔知佢有冇呃我.