Sunday 24 August 2014

澳洲。買樓

// 早幾天看到有一樓花, 價錢跟地理位置好像不錯, 於是昨天相約Ms. B 一起睇樓(示範單位) 和附近環境

// 樓盤在Maribyrong, 是一個距離Melbourne CBD 7km West side 的小社區

// Ms. B 的喜好和工作關係, 有她跟我一起去, 基本上需要問的問題都問了而且得到答案。她也很有耐性的解釋我聽澳洲買樓的process, timeframe, financing and risk 等事, 還要約略幫我計數, 好讓我知道條數怎樣計, 以後有個預算

// 今天學了很多!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

// 現在在計數, 算算看能夠買一個兩房連車位的小單位作投資

// 無啦啦又安插一樣事情處理, 希望我有心有力去應付啦...


3 comments:

Anonymous said...

咦,我都想知喎,介唔介意分享下?你所講嘅單位,大約要幾錢?同埋要咩條件先可以買?如果太繁複嘅就得閒先答我喇,thank you!

YK

vivilambie said...

YK, 你一講話要知我即刻寫左篇"背景"~ wa hahahaha... 都真係幾繁複but 我自已都想寫落黎睇下自已呢幾年有無學到野~

Anonymous said...

嘩多謝多謝!細閱中!

YK