Sunday 27 September 2015

Preparing My FW Wardrobe >> 1st Round!

// 冇工返, 冇收入... 我都好忍得手控制支出, 極度節衣縮食地過日子

// 但來到秋冬要轉季啦~~~~~ 

// 好耐冇花錢, 又覺得把錢花光光了後就會有工作的船自然直心理... 這兩天大刀濶斧地online shopping~

// 先來看高踭鞋好不好??? 好!!!!!

// 去到澳洲我最愛的高踭鞋品牌Tony Bianco

// 現在我家大部份的黑色高踭鞋都是來自Tony Bianco... 我也不懂, 這品牌的黑色高踭鞋很有魔力... cutting 跟線條穿上腳後非常性感, 抗拒不了



DAKOTAH (每對鞋都有名架)

今年興lace ups, 大半年前澳洲的FW 已經有好多lace ups, 這雙是其中一對早早看上眼的

澳洲現在已經開始SS16 了, 所以這些冬天鞋有很多在做減價!

這雙除了黑色suede 外所有顏色和質料都在減價, 於是買了一雙啡色普通皮的, AU$80!!!

IT 旗下的ete! 有差不多款式, HK$1299 但鞋型、用料、高度差好遠, 那雙穿了後lace 一餅野撻在一起, 不貼肉的lace 看不到細節性感度零, 鞋跟不高也是奇怪, 6-8cm 走路沒有氣勢的不叫高踭鞋!!!


LYLA 

簡單得來靚到爆炸~ 黑色普通皮由初推出時已非常好賣, 返了兩次貨但我依然搶不到size, 現在唯有買黑色suede 吧...


FOXI

繼續lace~~ 這雙我也心心眼了很久, 這次終於狠心下單, 也是只剩黑色suede

跟第一對DAKOTAH 有咩唔同? 唔同架! 

DAKOTAH 既踭10.5cm 高, 這對FOXI 既踭12cm 高, 而且側面的線條唔一樣的~


 DAMZELE

這雙... 想了很久... 已經買了三對啦... 買唔買埋第四對?

都係冇黑色普通皮, 黑色suede 都係好靚但已經買左兩對, 這對啡色suede 都靚, 但係冇工返買四對10cm 高踭鞋真係有點過份

結果... 冇買...

三對夠啦, 不如等搵到工先補買這對吧

 暫時高踭鞋到此為止, 下篇去買裙~~

 

3 comments:

Anonymous said...

The nude dakotah is nice! Will I see you in this next time?

YK

vivilambie said...

YK, 冇買nude 呀, 買左啡色皮... 下次著俾你睇~

Anonymous said...

呢對嘢真係不得了,下次記得著呀吓~~

YK