Friday 1 December 2017

近況

// 原來又有一段時間沒update 了

// 我好好啊~

// 其實沒有update 就是生活過得很好~ 有update 的時候都是舒發情緒比較唔開心

// 但今晚寫,不是心情差啊~ 只是想記錄一下最近發生的事

= = = = = = = = = =

// 整個十一月就是病,很嚴重的感冒,看了五次醫生(到今日還在吃藥),瘦了2kg (終於跌返落45kg 樓下,開心~~)

// 除了感冒,返工、freelance、跳舞、拉筋、運動。。。每日都依然忙,但忙得開心,跳舞好好玩,終於識到一班真係叫做女仔朋友既女仔朋友~ 一齊跳舞練習拉筋,仲會去食飯行街睇戲去海洋公園,傾偈既話題可以語無倫次~ 咁樣既女仔朋友圈係我由大學以黎一直想要既,現在終於有啦

// 仲有,喺短短一星期既年假內,我見左一份工,得到offer,然後我又reject 埋添。。。都覺得自己叻,可以叫到自己想要既價錢然後又「好有型」咁推左。。。

// 有錢都唔要,唔似我,但因為讀書的目標,來年還是待在現在的公司舒舒服服比較好,上司喜歡我的design 唔會叫我colorful 多dd 隻字向左多dd 又大dd,又不用OT,job title 又呃到人。。。

// 暫時這樣啦,我過得好好。

No comments: