Saturday 12 December 2015

禮貌

// 在同一小圈子的朋友, 親蜜程度各有不同, 不是新奇事

// 親蜜的, 固然多知道一點故事和性格; 不親蜜的, 說些不著邊際的話題也就算了

// 昨晚在朋友的婚宴, 這樣的情境讓我感到不舒服

// 婚宴, 一張十二人枱, 同座有認識和不認識的。我認識, 但不親蜜的S; 我不認識, 但與S 認識的路人A

// 隔著數個座位, 坐下來的那刻跟她們微笑的打了招呼, 就這樣, S 沒有介紹她的朋友, 我也懶得裝作熟絡想要認識, 於是跟自己的buddy iPhone 聊聊天

// 跟iPhone 興高采烈聊天中, 眼角看到路人A 跟S 耳語, 然後聽到S 回應說:「係呀佢好怪架, 好少講野同埋成日唔笑架。」 之後又是S 跟路人A 耳語

// 這... 約略知道S 的為人, 已經知道她在說我了

// 我的性格內斂慢熱, 跟不熟悉的人不常說話, 也不常笑, 但是身體很好, 眼睛能看, 耳朵能聽

// 你跟不認識我的人, 在我面前「高聲」評價你也不太認識的我

// 這... 我不懂反應

// 評論別人的事, 在背面說, 是常事; 明明在面前又裝不出是背面, 這樣子說別人的事...

// 你好X無禮貌無教養啊八婆!!!!!!!

// 興幸跟你永遠也做不成朋友


3 comments:

Anonymous said...

天下八婆何其多...咪鬼哩佢地...u must stay positive...我人靚聲甜身𠆫好....行開啲拉唔該....hohohohhohoho

New Yorker

vivilambie said...

New Yorker, 我一坐落張枱, 除左say hi 之外已經冇同佢講野, 耐何呢啲人, 人唔犯佢佢依然會犯人... 我又啱啱諗起, 其實佢已經唔係第一次喺我既面前同其他人咁講我啦... 真係好丐人憎呀!

Anonymous said...

係呀你好怪架哈哈哈...話人怪之前最好諗下自己有幾正常先唔該

YK