Monday 3 November 2014

樂事。十月

10/27

// 「美人計劃」: 每星期一次針灸。已針了四次, 但沒有多大感覺, 不覺得特別差了好了。對這醫師沒多大信心, 他的針炙不會針肚或者面, 只會針手和腳的穴位而且每次的穴位一模一樣。覺得有點奇怪。或者不應該貪便宜和方便, 下星期試試新的醫師吧?

10/28

// 「美人計劃」: 腋下彩光脫毛療程。今天開始了, 預計需時一年又三個月, 才可以跟毛毛說bye forever。看看效果和有沒有收入吧, 往後再考慮小腿的脫毛療程

// 說起「美人計劃」, 另一project 面部均勻膚色和去斑護膚及雷射療程, 上星期已經開始了, 預計三個月後, 面應該會又白又滑

10/29

// 下午去了志蓮淨院拜佛, 也供奉了年底的「水陸法會」附薦位兩個。發願有工作和收入以後, 在藥師殿給媽咪和婆婆供奉增褔延壽祿位

10/30

// 終於等到跟HR 和Dept Head 的second interview, 嗚呀... 我沒有在interview 裡做戲, 忠於自己, 表達了自己的處事做法和想法, 不知道他們對我的表現是否滿意。我在想, 跟HR interview 即是代表成數蠻高的吧? 希望下星期收到好消息

10/31

// wifi router 弄了兩個鐘也沒弄好, 不懂那條WAN 線是什麼... 要去電腦店問一下



2 comments:

Anonymous said...

果然好有planning喎,從內到外由頭到腳變靚啲!腋下我之前貪平join咗musee,$333咋!抵到冇朋友!做咗七八次叫做脫咗九成,仲有些少好頑強,前後夾埋都做咗差不多兩年。

YK

vivilambie said...

YK, 係呀~ 對於「靚」我一向不遺餘力!

你個腋下毛毛plan 好平喎! 而家啲毛毛plan 越來越平。我join 既係NeoDerm Group 既 cleen, 唔係激光, 係彩光。激光好似快啲但貴啲, 彩光慢啲但就平好多, 所以都係join 平既算啦。